Helaas zien we de laatste tijd dat mensen niet tijdig hun afspraak afbellen of zelfs met het grootste gemak niet op komen dagen. Om die reden hebben wij ons afspraken protocol aangescherpt, aangezien andere mensen soms langer dan gewenst moeten wachten op een afspraak. Wilt u een afspraak maken of wijzigen? Dan leest u daar hier meer informatie over.

De belangrijkste punten van aandacht uit het afspraken protocol voor u op een rij:

Afspraak maken

  • Een afspraak maakt u eenvoudig telefonisch, per e-mail of via onze website. Telefonisch zijn wij bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur. Daarnaast zijn wij ook ’s middags bereikbaar van 13.30 – 16.00 uur van maandag t/m donderdag voor spoed, reparaties en het maken van een afspraak voor een intake gesprek. Zijn wij telefonisch niet bereikbaar? Spreek dan uw boodschap in en wij bellen of mailen u graag de eerst volgende werkdag terug.
  • Online kunt u hier een afspraak maken of e-mail de praktijk via info@tpptoren.nl en wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak. Vermeld wel duidelijk uw naam, geboortedatum en telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.

Afspraak binnen een week en afspraak wijzigen?

Dan kunt u alleen telefonisch wijzigen of annuleren. Wijzigen of annuleren gaat niet meer via e-mail of website!

    • Kortdurende afspraken (15 min) kunt u binnen 24 uur kosteloos annuleren.
    • Langdurende afspraken (> 15 min) kunt u binnen 48 uur kosteloos annuleren.
    • Bent u op de dag van behandeling onverwachts geveld door ziekte? Dan dient u dit tussen 08.30 – 09.00 uur telefonisch te melden!
    • Het niet tijdig of juist afmelden van uw afspraak, kan leiden tot een factuur (C90) bij het herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak.

Afspraak verder dan 1 week weg en afspraak wijzigen?

Dan kunt u uw afspraak telefonisch en per e-mail wijzigen.

 

Wij hopen zo samen met u de wachttijden te verkorten en onnodig tijdverlies van de tandprotheticus en zijn assistente te voorkomen.